Recenze (57)
Sue Thomas: Agentka FBI (2002) (seriál)
Nudný seriál.Hlavní hrdinka je sice obdivuhodná,ale je dokonalá až je to otravné.Jedna hvězda za pokus o děj a za sympatického kolegu Jacka
Odcházení (2010) (divadelní záznam)
Pomalý rozjezd a jiné menší nedostatky přebily zajímavé myšlenky,vtipné momenty a hlavně úžasný herecký výkon Jana Třísky.
Píseň pro nevěstu (1998)
Trochu přeslazený film s milým obsazením a hezkou hudbou.Jinak Billy Idol neměl chybu!
Případy detektiva Murdocha (2008) (seriál)
První 2 řady mě až tak neoslovily,ale počínaje 3.řadou se mi začal seriál líbit čím dál více.Jednu hvězdu přidávám za sympatické postavy Murdocha a George.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Za občasnou nechtěnou zábavu a Simirovy nešťastné parťáky.
Kramerová versus Kramer (1979)
Silný a dojemný film,který bohužel pojednává o dost aktuálním problému.Malého Billyho mi bylo líto.
Princ a já: Sloní dobrodužství (2010)
Za nechtěný humor.
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Nechápu co máte proti! Na Nově jde konečně atraktivní seriál se slušným hereckým obsazením a zajímavými hláškami(nejvíc perlí Michelle,občas něco přihodí Oskar a dokonce i Politik:))
Dohazovač (2005)
Průměrná romantická komedie s předvídatelným koncem.Jako poloviční cynička jsem tak trochu trpěla nudou.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Sláva! Na TV Nova natočili normální seriál! Né vážně.Tenhle seriál je celkem akční ,případy jsou zajímavé a hlavně se tam neřeší vztahy.Obsazení je skvělé,hlavně dvojice Marek Taclík a David Švehlík kteří mě vždycky rozesmějou. Dala bych 3 hvězdy, ale připadá mi to podhodnocené. Nicméně jediné co mi doopravdy vadí, jsou ty flashbacky a rozmazané záběry na Prahu. Koukat se na dálnici nebo na paneláky není zrovna moc atraktivní.