Recenze (2 326)
Don Juan DeMarco (1994)
Hezký film i po letech svého vzniku. Trochu zvláštní ale uvěřitelný výkon Branda, klasický Depp a scénář velmi zábavný dělá tento film lehce nadprůměrnou nadčasovou záležitostí.
Láska je láska (2012)
Vcelku povedený český film, nijak násilný, nijak laciný a navíc plný velmi dobrých hereckých výkonů. Více takovýchto českých filmů...
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Zvláštní, nudný a tak trochu zmatený film. Scénář a námět asi nebyl špatný, ale jinak je to natočeno dost špatně, Cruise je tentokrát dost nevýrazný a film se tak nějak celou dobu blbě vleče. Škoda...
Hostitel (2013)
Bylo to o kousek, ale přecijen na 4 to není. Dost dobrý námět, neznámé herecké hvězdičky nehrají špatně, Hurt potěší a celkově se člověk dobře odpočinkově baví. Rozhodně stokrát lepší než předešlá sága...
Konečná (2013)
Překvapivě slušný film s dost dobrým a civilně hrajícím (skutečně!) Arnoldem. Dobré akční scény, sem tam vtipná hláška, připadal jsem si jako v kině devadesátých let...
Crash (2004)
Vše perfektní, dech beroucí, od hereckých výkonů, přes hudbu až ke scénáři, který nemá moc obdoby. Tento film je za poslední dobu jeden z vůbec nejlepších!
Moulin Rouge (2001)
Výborný muzikál s hezkými písničkami, kvalitními hereckými výkony a hlavně nenásilnými přechody mezi hranými a zpívanými scénami. Muzikály nemusím, ale toto je výjimka.
Kluk na kole (2011)
S nelehkým svědomím dávám jen průměrné hodnocení, ale bylo to opravdu o kousek na vyšší. Netradiční, na nic si nehrající, dobře zpracované a zahrané dílko. Přitom se nejedná o těžce ztravitelnou záležitost. Prostě takový prima film.
Politické kruhy (2009)
Tak nijak mě tento film nechytnul. Sem tam je docela vtipný a draný, ale jinak je po celou dobu dost zmatený a nudný. Možná nebyla jen vhodná nálada na tuto podívanou...
Politické vraždy: Noční let k smrti (2000) (TV film)
T