Poslední recenze (2 105)
Abigail (2024)
Mně to sedlo, od Radio Silence je to návrat do formy po naprosto tragickým Vřískotu. Napětí samozřejmě ve filmu neexistuje a je spíš proloženo humorem ale radši si dám odlehčenej zábavnej horor než nějakou nefunkční vážně se tvářící blbost. Obsazení v pohodě, mohli trochu víc využít Guse Fringa a Ozymandiase (třeba k trochu epičtějšímu finále než tady je) ale docela to vynahrazuje suprovej Dan Stevens kterýho jsem ze začátku skoro ani nepoznal. Jako fastfoodová jednohubka dobrý.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Celej film jsem se pořád ptal PROČ... proč musí ze starejch hrdinů neustále dělat starý mrzutý vožraly, proč je párujou s moderní ženskou hrdinkou která je maximálně nesympatická a téměř celý film titulního hrdinu uráží, proč tam zase musí srát tuny strašnýho CGI a proč tohle vůbec muselo vzniknout. Moc tomu nepomáhá ani celková nezajímavost artefaktu, respektive neschopnost scénáristů ho udělat zajímavým mimo jeho účel. To hledání stop a řešení hádanek byla nejlepší část těch starších dílů, tady je to prostě jen nuda nuda a nuda. Bylo mi docela líto i Mikkelsena jehož záporák měl celkem zajímavou motivaci která by si zasloužila lepší film. Chybí tomu vtip i dobrodružnost o což se aspoň trochu snažila i ta blbá křišťálová tykev, a už to byl taky špatnej Indy. Hvězda za celkem ok úvod s dobře omlazeným Fordem, i když i tam bylo chyb jak nasráno (Indy knockoutuje řidiče a vyhodí ho z auta na chodník načež k autu přijde komando nácků a nasednou si jako by snad kolem toho omráčenýho neprošli nehledě na to že asi 5 metrů vod auta jich pobíhá dalších 10 :)). Původní trilogie nadčasová, tohle už nikdy nechci vidět.
The Traveler (2010)
Parta dementů maskovanejch za policajty pobíhá po opuštěným skladišti maskovaným za policejní stanici zatimco jim tam kdysi kvalitní herec co zde už měl pár kilmerů navíc plácá dokola nesmysly a vy asi tisíckrát dokola sledujete ten samej flashback. Zápletka je v podstatě vobtáhnutá z nespočtu epizod Věřte nevěřte, jenže tam to aspoň hodinu a půl nezdržovalo.