Recenze (17)
Zlaté Vánoce (2009) (TV film)
Typický oddechový film - ideální k vánočnímu cukroví a punči.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Ač mám ráda Pulp Fiction, úplný fanoušek Tarantina nejsem. Film bych ohodnotila jako průměr, ale co mu nemůžu upřít, některé scény se fakt zapomenout nedají a straší mě doteď :o)
Jana Eyrová (2011)
Úplně zbytečně natočená další verze. Viděla jsem i ostatní zpracování Jany Eyrové, filmové i seriálové a tohle mi přišlo naprosto zbytečné. Podle vysokého hodnocení jsem se těšila na vynikající zpracování, ale jsem hodně zklamaná. Film je děsně dlouhý a roztáhlý a přitom tam chybí hodně dějových scén, které by více vysvětlili. Kdybych neznala knihu a předchozí zpracování, vůbec bych nechápala, proč si chce Rochester Janu vzít. Víc tajemna jsem cítila, když šla Jana na poštu než když došlo na bláznivou manželku. Schválně jsem si potom pustila verzi z roku 1996 a k mému překvapení se oba filmy natáčeli na úplně stejné lokalitě. To mi ještě potvrdilo zbytečnost tohoto filmu.
Červená Karkulka (2011)
Jsem překvapená nízkým hodnocením tohoto filmu. Mně osobně se moc líbíl. Úžasné pohádkové prostředí, skvělá hudba a velice zajímavé zpracování pohádce o Červené Karkulce. Líbilo se mi, jak zařadili typické prvky pohádky do příběhu (babičko, proč máš tak velké oči ... apod.). To že je na filmu cítit styl režisérky filmu Stmívání mi nevadí, naopak ho velice postádám v pokračováních této ságy a jsem ráda, že si to "vynahradila" na tomto filmu. Film splnil přesně má očekávání.
Seznam ex (2008) (seriál)
Nenáročná a vtipná oddechovka. Přesně to, co potřebuji, když se večer vrátím utahaná z práce - sednout si k televizi a podívat se na seriál, u kterého nemusím moc přemýšlet a pobaví mě.
Tupíři (2010)
Parodie na jiné filmy sice často sleduji, ale jen málokdy mne nadchnou. Tady se mi moc líbilo, že herci měli přesně nastudované výrazy postav ze Stmívání a dokázali je nádherně ještě zvýraznit. Je tam spousta gagů, které mě rozesmály. Prostě jsem se pobavila. U parodií na více filmů je vždy nutné znát všechny, ale tady byly na ostatní filmy a seriály pouze narážky, takže stačí jen vědět, že existují (Vampire Diaries, True Blood, Superdrbna) nebo kdo tam hraje (Dear John).
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Neskutečná blbina, ale dostalo mě to. Fakt jsem se hodně pobavila. Tenhle film se prostě nesmí brát vážně. Hlášky z tohoto filmu u nás úplně zdomácněli. Už se těším, až si to znovu pustím.