Recenze (75)
Protektor (2009)
je tam krásně ukázaná těžká doba v začátku a jak si s ní hlavní hrdinka hraje, nechce se podřídit zákazům, jde proti proudu.. později už to ale taková legrace neni.. Jana Plodková za to byla právem oceněna
Amélie z Montmartru (2001)
jednoznačně za "5"..film mě okouzlil už napoprvé, co jsem ho viděla a pak ještě mnohokrát...úžasná a neodolatelná Audrey Tautou, bez které by celkový dojem nevyniknul. líbí se mi netradiční kamerové záběry, i komentáře vypravěče.. prostě a jednoduše..toto dílko se povedlo!
Ulovit miliardáře (2009)
takoví herci...a taková blbost!
RRRrrrr !!! (2004)
člověk se zasměje...
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
zajímalo by mě, proč to je pro spoustu lidí kultovní film.. na svojí dobu byl určitě hodně povedený, muselo být těžké vytvořit všechny efekty bez dnešních technik.. možná právě v tom je to tak kouzelné.. ale do mých top 10 nejspíš nikdy patřit nebude..
Jumanji (1995)
film mého dětství..
Italský hřebec (1970)
no tvl..
Stáhni mě do pekla (2009)
zajímavý příběh..konec mě dostal (ikdyž se to dalo čekat)..ale jinak mě to neuchvátilo..
Hellraiser (1987)
tak to je prvotřídní bejkárna!
Nuda v Brně (2003)
prostě geniální nuda..