Oblíbené seriály (10)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Moje oblíbená kriminálka která je ale na druhou stranu odlehčená díky nekonečným vtipům Tonnyho DiNoza a nekonečným množstvím pravidel Gibse. A Ebi z laborky??? To je prostě něco neuvěřitelnýho.
Útěk z vězení (2005)
První a druhou serii jsem hltal jako blázen a měl jsem abstinenční příznaky hned po skončení dílu. Třetí a čtvrtá serie už byli upadající ale dokoukal jsem je tak nějak z povinnosti. Ale super myšlenka a výborné dvě sezony.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Podle mě nejlepší Stargate serial s výbornými herci a díly. V každém dílu jsem si našel něco zajímavého,něco čemu jsem se zasmál a něco nad čím jsem kroutil hlavou. A Doktor Zelenka to byla prostě klasa a supr počin od tvůrců když občas sem tam prohodil nějaké to české slovíčko.
Hvězdná brána (1997)
Stará dobrá SG-1. KUltovní seriál na kterém jsem vyrostl a stal se milovníkem sci-fi.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Řekl bych nejslabší ze všech Star Gate ale měla zase něco do sebe a byl úplně jiný od SG-1 i Atlantisu. Pro mě ale nakonec výborný serial.Škoda jen toho nic neříkajícího ukončení.
Přátelé (1994)
Kultovní serial u kterého si odpočine a zasměje se snad úplně každý.
M*A*S*H (1972)
I když trochu na první pohled ponuré téma tvůrci si dokázali najít svojí cestu jak interpretovat válku. Nelze spočítat kolikrát jsem se u tohodle seriálu zasmál.
Krajní meze (1995)
Sci-fi seriál a to je můj šálek kávy. I když jsou některé díly o dost slabší než ostatní stejně si na každém najdu něco dobrého.