Recenze (150)
Blonďatá a blonďatější (2007)
Myslím, že Pamela by neměla raději "hrát"..
Plán 9 (1959)
pouze z filmové roviny dávám hodnocení odpad, už jen ty dialogy stojí za to.. např. - Dobře, inspektore. Co budete dělat vy? - Trochu se porozhlédnu kolem. - Až se dostanete z dosahu světel, neuvidíte si na ruku před obličejem. - Vezmu si jednu z těch baterek v hlídkovém voze. / A kolik dokázal Ed Wood vytěžit z jednoho záběru s Belou Lugosim :) Jenže právě tím jak je ten film špatnej, jsem se téměř u každého záběru musel pousmát režisérově "umění", tudíž hodnocení pro mě - zlatá střední cesta - 50% ...
Městečko South Park (1997) (seriál)
za první 3 série, pak už jde hodnocení dolů
Akta X (1993) (seriál)
první dvě řady za 5 *.
Vesničko má středisková (1985)
Pro mě nejlepší český film.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Nejlepší Cimrmani. Těsně za tím Dobytí.
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
toho kdo tenhle film zaplatil bych chtěl za sponzora. Jinak nechápu jak se tomuhle mohl upsat Jamie Fox..
Slunce, seno, erotika (1991)
1/10. úplně zbytečný 3. díl. Vtipný jsou tu jen 2 momenty (scénka v Mnichově a 5 samyc), což je na 112 minutovou stopáž zoufale málo...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Je to asi překvapení, ale můj nejoblíbenější seriál :)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Pro mě nejlepší film, co víc k tomu dodat? :)