Recenze (19)
Následky lásky (2004)
Velmi zajímavý film, Sorentino je vážně skvělej pozorovatel. Blíže nespecifikovaný hotel leží zjevně ve švýcarském Luganu. V několik scénách vidím jasně za Lago di Lugano Monte Brè.
Ve jménu krále 2 (2011)
Dolph Lundgren s mečem za pasem bojující s drakem v lese a hledající "hybatele"!
Všichni královi muži (2006)
"Zažijeme jen několik okamžiků, které změní náš život. Někdy jen jeden..."
Londýnský gangster (2010)
Celkem jsem se v tom našel. Fakt dobrý film! (...give me a ticket for an aeroplane...)
Pam Ann: Leť se mnou (2007)
Neskutečná sranda, holka se s tím fakt nemaže! Lituji easyjet...
Femme Fatale (2002)
Výborně jsem se bavil, Rebecca Romijn je ve filmu fakt sexy . Antonio Banderas hraje skvěle (na oko) afektovaného gay fotografa. Luxusní scéna je v podpalubí lodě, na kulečníkovém stole, song který z jukeboxu hraje je skvělý Damien Saez - Sexe http://www.youtube.com/watch?v=wmKH2fwqWvE
Umělec (2011)
Prostě skvělé, navíc umocněno kinem Lucerna!
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Kusturica je prostě výborný, jeho komedie Černá kočka, bílý kocour je opravdu výživná s Dadan je prostě nepřekonatelný. Až budu starý chci být jako kmotra Grga, budu se koupat v bazénku s doutníkem, budou mi zpívat lidové písně ve fabrice na výrobu pančovaného alkoholu, který je lepší jako originál, protože má lepší technologii...
Pád (2006)
Pro mne jeden z nejlepších filmů vůbec. Skvělý příběh, kostýmy a hlavně výprava! Malá Alexanria je také úžasná.
Skyfall (2012)
Výborná Bondovka, bavil jsem se, Bond girl krásná a Ralph Fines skvělý. Těším se na příště!