Recenze (550)
Fallout: Nuka Break (2011) (seriál)
Pro mě, jako člověka zasaženého hrou Fallout 3, velká pecka. Na amaterské poměry opravdu kvalitka. Kdo někdy přičichnul k poetice třetího Falloutu, tak si to užije.
Zlatý věk formule 1 (2013)
Famózní!!!
Šmejdi (2013)
5 hvězd je za obsah, hodnocení formy už by šlo níže.
2012 (2009)
Nejdřív hrdinové ujíždějí propadající se zemi v limuzíně a to takovým způsobem, že jsem nevěděl jestli se smát nebo to vypnout. Především když padal most- ten padal, jakoby čekal na to až oni projedou aby to bylo ještě co nejtěsnější. Rozhodnutí přišlo záhy, když po jednom z protagonistů chtěli, aby pilotoval malé letadlo, jehož pilot zrovna padl za vlast. Hrdina odpověděl, že "já jsem měl ale zatím jen pár lekcí". O několik minut později však už pilotoval velký dopravní Boeing. V tu chvíli jsem film vypínal. Tohle fakt nemám zapotřebí.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Lituju lidí, kteří si myslí, že o tomhle jsou bojová umění. Film plnej umělých rádoby inspirativních keců, honění ega a přemíry seběvědomí. Ale nejvíce mě na celém filmu srala postava Ryana. Co to jako bylo? Podivná parodie na Brada Pitta v Klubu rváčů? Spíš pokus hrát si na Brada Pitta z Klubu rváčů. Nutno říct, že zůstalo u hodně trapného pokusu.
Zločin (2011) (seriál)
Srovnání s Twin Peaks je úplný nonsens. Nicméně seriál super.
Šišanje (2010)
Klidně bych šel i na 4 hvězdy nebýt absurdního, naivního a místy dost křečovitého vývoje hlavní postavy.
The Black Donnellys (2007) (seriál)
Vynikajicí seriál, jehož jediným nedostatkem je, že nemá pokračování.
Chata v horách (2012)
Potěšila jen galerie monster.
Temný rytíř povstal (2012)
Po druhém shlédnutí na plátně dávám plný počet. Nejde ani jinak. Pro letošní rok jasná Topka, která si z(mimochodem skvělých) Avengers udělala pohádku na dobrou noc.