Poslední recenze (916)
Aquaman a ztracené království (2023)
Tak jak se mi první díl strašně líbil, tak u dvojky se velké nadšení moc nekonalo.I v domácím prostředí Dolby Vison i Dolby Atmos pořád super. Nicméně efekty filmové, jako třeba jízda na hnusně udělaném žralokovi byla teda fakt velký hnus. Horší efekt jsem snad za celý rok neviděl. Všechny ty filmové efekty nebyly tak špatné jak právě zmiňovaný. Každopádně i ten scénář byl takový nic moc, prostě oproti jedničce bylo tohle takové víc uhlazené a bez šťávy, prostě se to víc "zDisneyovalo" (=uhladilo k neutrálu, chybý tomu koule, je to střašně předvidatelné a žádné moc velké překvapení se nekoná, přemýšlet moc netřeba). Celkem 3,1*
Strašidelný dům (2023)
Za mě celkem dobrá zábava, dost jsem se divil že děti se u toho zase až tak nebáli. Jako rodinný strašidelný film určitě dobrý a k doporučení 3,8* PS: Jak jsem pochopil, tak tenhle film má už několik verzí, tohle byla jediná verze co jsem viděl, takže pro mě všechno bylo nové.
Já, padouch 3 (2017)
Za me se tenhle dil povedl, možná i nejlíp ze všech. Starší hity dostaly děj do správného vtipného tempa a zase tam bylo dost nových vtípků. Celkem 4,1* PS: Ideální pro rodinné koukání, pobaví se děti i dospěláci.