Recenze (74)
Anděl Páně (2005)
Pohádky moc nemusím, ale tahle mě teda dostala. Výborný hlášky, skvělej děj a výborní herci. Rád se na to o vánocích koukám!
Rozchod! (2006)
Pro mě dost nadprůměrnej film, bavil mě a klidně se na něj podívám rád znovu. Akorát mě teda překvapil ten konec, čekal jsem, že to dopadne jinak. Ale zase na druhou stranu, kdyby chtěli dělat dvojku, tak to maj ideálně naservírovaný.
Lovec policajtů (2001)
Stevie už je sice trošku baculatější, ale tenhle film se celkově dost povedl a patří k mým nejoblíbenějším. A taky má zajímavou zápletku, kterou jen tak někdo neprokoukne.
Agent v sukni (2000)
Nikdo od toho nemůže čekat něco duchaplnýho, ale mě to dobře pobavilo.