Recenze (10)
Maximální extrém (2000) (pořad)
opravdu maximální extrém.... na pití horkého oleje jen tak nezapomenu
Věž (1993) (TV film)
co jsem to zas viděl :-(
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
PROBOHA
M*A*S*H (1972) (seriál)
4/5 posledni serie za moc nestály
Canterburské povídky (2003) (seriál)
podařené jen to kazí několik slabších dílů
Robotí superopice v akci! (2004) (seriál)
2* za Bruce Campbella a Lance Henriksena
Věc (1982)
John Carpenter's The Thing - jedno z nejlepších děl kinematografie, parádní výkony herců a skvěle zvládnutá atmosféra, pěkné je jak věc udělaná z umělé hmoty je strašidelnější než všechny ty počítačem vytvořené monstra v nynějších filmech
Dva muži ve městě (1973)
jedno z best of francouzských krimi - 5* absolutně zaslouženě
Sicilský klan (1969)
parádní drama ale konec me uz docela nudil
Démon pomsty (1988)
Slušné - co se monster hororů týče