Poslední recenze (93)
Duna (2021)
Rozvleklé, nudné a nadhodnocené. Původně jsem chtěl být štědřejší, protože jsem doufal, že to je příprava pro epické bitvy a nezapomenutelný příběh v druhém díle, ale ono nic.
Duna: Část druhá (2024)
Když vidím zdejší hodnocení, nebudu plýtvat ani ani jednou. Odhlédnu-li od knihy, (ale naštěstí jí znám) nevím o co zde jde je to rozvleklé, nudné a nic neříkající. Žádná chemie mezi Paulem a Chani, která se svezla jednou na červíkovi, a i když on jí tvrdí, že jí bude milovat ona ho má někde. O červech a koření takřka ani hov* a kde je gilda? Bitvy o ničem a poslední souboj? Možná jsem blbě viděl, ale v jednom záběru má Paul nůž vlevo v oblasti žeber a v nakonec někde okolo klíční kosti? Hlavně, že to sype, ale jak se mi Blade runner líbil, první Dunu jsem kousl, tohle je srač** a ve srovnání s tímhle má mít starší koprodukční low cost miniserie 10* Prosím už další díly nechte být. Jinak bude pan Herbert v hrobě rotovat jak kuře na grilu. Závidím fanouškům Pána prstenů.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
S druhou sérií jsem po zklamání z té první trochu otálel, abych otupil očekávání a i když jsem se snažil odpoutat od knižní předlohy, tak musím říct, že to bylo peklo. Nuda, blbé dialogy, nesmyslné chování a pomálu akce. Pro mě Geralt a Ciri opět super, nějak jsem si zvykl na Marigolda, který byl tady plusem stejně jako Dijkstra, ale Triss, Yennefer a nově Nenneke jsou dost mizerné. Vrcholem je Cahir, který vypadá jak slizký pedofil. Doufejme v lepší pokračování.