Recenze (6)
Animal (2023)
Zajímavý film, který se dotkne všech, kteří si procházejí krizí středního věku :) A také zajímavá sociologická sonda do světa hotelových resortů a života lidí, kteří zde pracují.
Redakce (2024)
Mám rád filmy, kdy ne všechny momenty jsou zřejmé a otevřené interpretaci. Nicméně u tohoto filmu jsem si chvílemi připadal jako u sledování Lynche, kdy máte potřebu nakouknout do cheat sheetu.
Stella šlape chodník (1996)
Vynikajici film. Vsem bych to rad doporucil.
Na cestě (2012)
Dost sem se toho obaval, ale docela zdarile prevedeni Kerouaca na platno...Ale nekdy tam ta energie knihy chybi
Spalující touha (1999)
Ten film má po celou dobu vynikající atmosféru, doplněno psycho hudbou. Každopádně je to film, který se mi na dlouho zapsal do paměti a nesplývá s ničím jiným...
Život za časů války (2009)
Vicemene ezotericky film pro divaky, ktere uhranul jeho predchozi film Stesti a bez jeho shlednuti ztraci vetsinu sve krasy. Zatimco ve Stesti vas Solondz donutil smat se vecem za hranici moralky i zakona, v tomto filmu vas o techto vecech s urcitym casovym odstupem nuti i premyslet. A v tom pomerne dobre navazuje na Stesti a dokoncuje svuj pribeh. Vzdyt vsem jde jen o to byt v zivote stastnym...