Recenze (359)
Skrýš (2010)
...aneb, když přestanete věřit v boha, přijde si pro vás zloděj duší a je po vás. Blábol a Amíci už jsou z toho bohování úplně zblblí. V poslední době se s tím roztrhl pytel-viz http://www.csfd.cz/film/247339-kniha-preziti/, http://www.csfd.cz/film/230524-pevne-pouto/. Jinak totálně skvělý nervák, až jsem chvílemi přestával dýchat a vzhledem ke své slabosti pro Julianne ****
Přestupný rok (2010)
Sice nic převratného, nového, ale některé scény byly opravdu roztomilé - viz 70.minuta, s pěknou hudbou a prostředm, přesně to, co se od takového žánru očekává :-)
Smolaři (2009)
Po první půlhodině jsem myslel, že to budou max. dvě hvězdy, ale čím víc se to blížilo k závěru, tím víc jsem přidával
Ženy v pokušení (2010)
KONEČNĚ po douhé době český film, co potěšil mé smysly, že jsem cítil i vůni té staré chalupy. Kouzelně zahrané, svěží a velmi vtipné !
Tady a tam (2009)
Všude je chleba o dvou kůrkách, jak říkávaly naše babičky. Sice neoplývám city k bývalé Jugoslávii a a jejich hudba nelahodí mému uchu, přesto- film je to velmi dobrý.
Milenky (2008) (seriál)
Jsem nadšený - sice trochu schematický děj, ale jinak velmi svižné tempo, sympatické postavy, napětí, těším se dál...
To se stává (2009)
Humorné scény jsou opravdu vtipné, dojemné nejsou srdcervoucí a zcela jednoznačně je Geena Davis úžasná. Je to prostě BINGO a to v pravém slova smyslu. Nikdy nevíte, co vás čeká za rohem...
Vysoké podpatky (1991)
Nebudu to rozebírat, prostě - Pedro, to je ono, ANO !
Po životě (2009)
Ani jedna postava tady není duševně v pořádku. Liam Neeson nádherně přesvědčivý a uhrančivý. Musí to být slast, pohřbívat "živé"! :-D
Na lovu (1980)
Temný thriller, hustá atmosféra, to můžu :-)