Recenze (359)
Babovřesky (2013)
Jsem v šoku. Odpad dávám výjimečně, ovšem to, co jsem viděl, je něco tak přízemního a hloupého, že Kameňáky jsou proti tomu na Oskara! Nicméně tento "humor" bude vyhovovat oligofrenním klientům a jistě se budou výtečně bavit! Odpad se týká i mega trapného a prachmizerného herectví.
Pí a jeho život (2012)
Nádhera...dechberoucí vizuální stránka dle mého gusta a sedla mi víc než u Avatara, i když to je jiná kapitola. Jsem nadšený a těším se na repete.
Stoker (2013)
Předvídatelné na plné čáře, nudné, prázdné a ještě ke všemu hrozné dialogy.
7 dní v Havaně (2012)
STŘEDA A SOBOTA vynikající a plných pět hvězd...celkově za tři.
Záblesky chladné neděle (2012)
Film mě svým pojetím zaujal tak, že jsem si při něm dopsal všechny dlužné smsky, naslouchajíc trapným, strojeným dialogům a občas se zasmějíc se nechtěným vtïpům tohoto českého "psychothrilleru", s přáním ať už to skončí. Proboha...a filmaři pořád brečí, že stát málo dotuje českou kinematografii.
Utopie (1983)
Dokonalé, se vším všudy!!!
Sinister (2012)
Slušně natočeno, děsivá hudba, pár lekaček, ale po většinu filmu nuda..nic nového pod sluncem. Stále omílané téma.
Lincoln (2012)
Příliš krátký úsek Lincolnova života na to, aby nesl i název filmu. Utahané a nudné, v kontrastu se skvělými hereckými výkony a výpravou.
Mistr (2012)
Hlavním Mistrem je Joaquin Phoenix a to Mistrem herectví. Jeho psychóza, každý výraz a pohyb je víc než uvěřitelný, až se člověk ptá, jak dalece je to herectví? Master and slave, obrácená psychologie, psychické a citové vydírání, zneužívání hypnózy.
Stockholm East (2011)
Přesně dle mého gusta!