Poslední recenze (5)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Uff, začali jsme jako ve Skále, pak tam opravdu chvíli byl Indy s bičem, ale ten dlouho nevydržel. Naopak byl ve filmu kdosi ještě nesmrtelnější než Jason Bourne. Takhle by se opravdu nemusel ve Chrámu zkázy namáhat se rvačkou na utrženém mostě, jenom by se pustil a odešel po svých. Navíc k ruce dostal stejně jako John McClane, mladíka, aby mu opakoval, že je starej dědek jednou nohou v hrobu a Indyho zápisník vystřídal blázen. Akta X nám plní honička z Dnes neumírej, zloduška (Svět zítřka) podlehne mimozemšťanovi (Já, Robot) jako ve Stargate, aby pyramida skončila jako v ? (kde odletěli vzducholodí). Bohužel je toho ještě mnohem víc, Indyho styl nepřežil přechod do nového století (pojetí filmu) a snad i Rocky se lépe rozloučil...
Karamazovi (2008)
Lars von Trier po česku s perfektní kamerou a dokonalými herci. Filmovější, divadelnější a stravitelnější.
Kinoautomat: Člověk a jeho dům (1967)
Stále i po více než 40-ti letech velice svěží film. Samotný kocept Vás donutí zamyslet se a pokusit se vést pana Horníčka, jak jen budete chtít. I když v kině, resp. ve větší společnosti, se to ne vždy podaří, ale o to větší zábava to je.