Recenze (802)
Summer (2008)
Nepodbízivé love story. Angličané mě umí dojmout, na konci už jsem fakt brečela, jak želva a to jsem si říkala, že ani náhodou. No jo, no, když.... Obsah nahoře je jaksi mimo.
Amorosa Soledad (2008)
No, celkem příjemně se na to koukalo i díky sympatické herečce. Pro jednou.
Křížová cesta (2014)
Obyčejný, nenápadný příběh, obyčejně nenápadně podaný a výsledek? Uhranutí, síla, víra, láska, naděje!
Drahá Prudence (2010)
Lehce naivní, ale tak krásně. A za ten konec, kdy i já jsem cítila úlevu a radost dávám 4*.
Kodaň (2014)
Tak já si myslím, že jsem romantik, ne že ne. Ale tohle byl fakt těžce infantilně hloupý romantický film. Víc nevím, co o něm napsat. Jen, že jsem se zase nechala nachytat
Serge Gainsbourg: La Javanaise - Fontana (1969) (hudební videoklip)
Krásní, mladí, zamilovaní lidé. Stará věc, ale krásná. Prostě věčná.
Hadewijch - mezi Kristem a Alláhem (2009)
Libilo se mi, jak Celine dokazala jasne vyjadrovat sve city a pocity a lasku k Bohu, bez ostychu, nejasnosti, vytacek. S jasnou vizi. Co se mi naopak nelibilo, jako by reziser nenechal divku dojit k nejakemu rozhodnuti, jeji tekani od niceho nikam bylo v rozporu s jejimi slovy. Tak nevim......
Klíč k minulosti (2010)
Kouzlo opravdovosti se nejak vytratilo, jediny kdo ho mel byla K.S.Thomas.
Jahodová proklamace (1970)
Nejlépe natočená výpověď doby, kterou jsem zatím viděla. Naprosto zbavené patosu, tím jsem byla plná jen já a tak to má být, úžasná kamera, snímky lidských kruhů jsem viděla už tak nějak rozostřeně. Hudba, to je jasná páka. K tomu krásný, mladý, štíhlý kluci, co maj upnutý rifle, dlouhý vlasy a lenonky. Takže já jsem pro....štrajkujeme......štrajkujeme!
Útěk ze Sibiře (2010)
Režisér si u mne pokazil reputaci. Taková hra na útěk a ještě k tomu s vtipem, no, dlouho už jsem nic tak nevkusně a nevěrohodně natočeného neviděla. A od něj to bylo poprvé.