Recenze (38)
BANGER. (2022)
Velice povedené a zajímavé. Držím mladým tvůrcům palce. ✊🏻
Pekelná díra (2022)
Nic moc zážitek, čekal jsem víc...
Kosmo (2016) (seriál)
Geniální!
Bilance (2021) (pořad)
Nejlepší soudobá publicistika!
Clickbait (2021) (seriál)
Pěkné divoký příběh! Doporučuji.
Pravda z díry (2021)
Velmi slabý podprůměr. Nemarnil bych s tím čas, kdyby to mělo pod 50%, co si to naprosto zaslouží.
matka! (2017)
Dobrý bizár, člověk chvílemi mevycházel z údivu. Ale za mne průměr.
Like House (2021) (pořad)
Ztráta času!
Smrtonosné přeludy (2021)
Totální ztráta času!
Hodinářův učeň (2019)
Pěkné, pohádka se mi líbila. Lehký nadprůměr. Dal bych 65%