Recenze (3)
Amazing Spider-Man (2012)
Amazing Spider-Man mi přijde mnohem lepší než původní Spiderman (2002). Naprosto mě dostal tím, že je spíš podle komixu a že nezapomněl na Gwen Stacy a Lizarda. První 3 díly Spidermana se jasně drží Green Goblina a Venoma, ano oba jsou také důležití, ale jenom proto, že tady jde o Lizarda - dalšího ze Spidermanových nepřátel, který je stejně důležitý jako Goblin - tak to není o nic horší než předchozí verze. Jsem naprosto spokojena s výběrem hlavního představitele - Andrew Garfield. Dokázal, že pochopil jaký Peter Parker, ale i Spiderman je. To je další rozdíl z předchozích zpracování - on je přesně podle komixu - ukecaný, není tak zakřiklý. Prostě mi přijde jako mnohem lepší volba než Tobey Maguire (a navíc Peterovi je něco okolo 17, takže mi na něj přišel i moc starý.)
Iron Man 3 (2013)
Bez debat - nejlepší Iron Man (hned za ním jde 1) :) typický ironmanovský humor (happyho visačky), trochu toho drama (tonyho záchvaty úzkosti) a nečekaných zvratů :D akorát ten konec mi přišel trochu moc...
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Postava děkana Peltona je prostě nejlepší!! :D Ten tam vytváří tu pravou atmosféru, samozřejmě za ním jsou hned Troy s Abedem...výborný seriál!PS. Díly s paintballem jsou povedený, taky bych si takhle chtěla zahrát a zničit naši školu...