Recenze (518)
Herkules (2005) (TV film)
Mě se to líbilo. Nevím proč hned dávat Odpad, jako někteří chytráci.
Anatomie pekla (2004)
Nic než ODPAD!!!
Den nezávislosti (1996)
Klasika všech Scifek. Lepší film je snad Stargate. Jinak skvěly výkon Williho Smitha.Kvalitni efekty. Dobrej scénář.
Já, robot (2004)
Velmi povedený kousek.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Vynikající seriál tak trochu jině Stargate. Bohužel další řady se nedočkáme.
Patriot (1998)
Nevím, ale pro mě to zase taková hrůza nebyla. Videl jsem horší hnus.
Terminátoři (2009)
Nejnudnějši akční film, který jsem kdy viděl. Dokoukal jsem to jen z hlouposti. Herecké výkony tu vůbec nejsou. Jedna hvězda za snahu.
Pan nikdo (1995) (seriál)
Konečně jsem to dokoukal. :) je pravda, že je to dost klišovité. A akční scény jsou ze staré školy. Jinak je to dost zajímavý kousek. Takže doporučuji.