Poslední recenze (462)
American Horror Story - Rozmnožím tvé strádání (2023) (epizoda)
/// Příjemný úvod, který si mě zaháčkoval. Vypadá to na psychologický horor, takže jsem zvědavý. Líbí se mi modré ladění. Kim je dobře obsazená.
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
/// Silně nadhodnocené. Pointu lze odhadnout od půlky, což by ani tak nevadilo, kdyby nebyla ještě rozvedená tak hloupě. Mám rád špatné konce, ale to, co se stane hlavní postavě je prostě pitomé. Bohužel stejně jako další nedomyšlenosti. Člověk se nemůže přiblížit na deset metrů k osobě, ale u domu očumovat může? A ten prostřední "podpříběh" neoslnil.
Matrix (1999)
/// Naprosto úžasný snímek, který se po právu stal legendou. Ten nápad je i po čtvrt století neskutečně originální a bojové scény pořád posadí na zadek (pár vtipnějších záběrů by se našlo, ale.... čtvrt století!). Líbilo se mi i, jak jsem si na začátku říkal, proč je Neo tak nevýrazný týpek a neobsadili někoho hustějšího - a on se z něj přesně ten cool klaďas na konci stane. Dobré plot twisty, úžasný soundtrack. Chválím vše co mohu a jsem moc rád, že jsem si Matrix konečně pustil!