Oblíbené filmy (5)
Alice ve městech (1974)
Obsahově chladný film s o to větším důrazem na pocity. Minimalismus až z toho mrazí.
Maminka a děvka (1973)
Célina a Julie si vyjely na lodi (1974)
Presne film, pri ktorom sa ludia delia na dva tábory. Ja som v tom, ktorý mu dáva 5.