Poslední recenze (6)
Ils (2006)
Jeden dům, jeden les a pár podzemních chodem, to je vše co stačilo pánům režisérům na vytvoření skvělé atmosféry. Místy mi možná vadilo mystično, které se ohledně zabijáků tvořilo, ale film nebyl nikterak dlouhý a u konce se mystično začalo vytrácet, takže jsem to nijak zvlášť nevnímal. Shrnuto, podrtženo, skutečná událost, kratké a atmosférou nabité, 4 hvězdy a 75%.
Next (2007)
Herci průměrní, nápad dobrý, ale provedení naprosto otřesné. Grafické efekty stály opravdu za starou bačkoru a chvíli jsem si připadal jako ve videohře (scéna s padajicími stromy). Nevím jestli jsem sám, ale totálně jsem se ztrácel v těch vizích do budoucnosti, jednou viděl 2 minutky dopředu, potom 4 minutky a nakonec celý den, do toho měl nějaké slepé místa, kdy neviděl nic a ještě dokázal normálně fungovat. Dokážete mi někdo vysvětlit, jak tohle režisér zamýšlel, nebo to tam prostě bez logiky házel jak se mu to hodilo? Podle mě, dosti nedomyšlené. A co ten zvrat na konci? To ani není třeba komentovat, snad režisér nemyslí na Next 2. A pokud myslí, tak se toho snad ujme někdo jiný. Shrnuto, podtrženo, za nápad, ač zmařený, 2 hvězdy a 35%.
Wanted (2008)
Pokud vypustíme, že tkalcovský stav určuje lidi k popravě a popřeme gravitační zákony společně balistikou, tak to byl podle mě a mého skromného názoru, velice slušný nářez plný akčních scén, několikrát přetočenou zápletkou, a vždy a v každém okamžiku krásnou Angelinou. Shrnuto, podtrženo, krásných 75%.