Recenze (253)
Švýcarák (2016)
Film o dvou postavách, z nichž jedna je mrtvola. Je to dost svérázný, víc asi lépe nevědět. || Za mě velké nadšení, nenapadá mě kdy sem naposled viděl něco tak originálního a zábavného!
Mastnej škrtič (2016)
Super film na festivalovou půlnoc (4,5*)! Jinak děsná ptákovina (2*)
Komorná (2016)
Park Chan-wook opět nezklamal! Nádherně audio-vizuální, ale i příběh je hodně dobře vyprávěnej a strukturovanej. 2,5 hodiny je už sice trchu moc, nicméně mi to uteklo rychlejc jak některý jeho předchozí filmy
Anthropoid (2016)
Příběh asi největšího odporu Čechů během 2. světové. Dokonalé to sice není, hodně silné (a hlavně potřebné!) však ano
Aaaaaaaah! (2015)
Lidi se tu chovaj a "mluvej" jako opice. Super napad, akorat i tech 80 min je moc. Hodne velke WTF - jak pozitivni, tak negativni
Vincent (2014)
Supersilak, ale jenom ve vode. Bylo by to tak jako geeky mile, kdyby tomu chybela dramaticka zapletka v druhe pulce.
Tokijský klan (2014)
Japonskej hip-hop muzikal. A je to jeste bizarnejsi nez to zni! Nic tomu nechybi, akorat tak 2 tretiny prebejvaj
O koních a lidech (2013)
Nekolik pribehu o.. konich a lidech. Sice je to trochu konina, ale zas dojde i na sex! 2x!!
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
Nick Cave vypravejici, zpivajici, hrajici. Pro fanoušky povinnost, nicmene si to uzijou i ostatní
Björk: Biophilia Live (2014)
Na zivo to muselo bejt super, nicmene na platno se atmosfera koncertu prenest nepodarila