Recenze (253)
Iron Sky (2012)
Nazis on the Dark Side of the Moon. Misty desne ftipny, celkove ale ne uplne dotazeny.
Hasta la vista! (2011)
Opet Variety, opet lehce Klepani na nebeskou branu. Ale zase povedeny. Tentokrat prevelice. I slza ukapla. 4,5*
Láska (2012)
Laska ma vice podob a nekdy muze vyzadovat i ponekud kontroverzni cin. Sice asi nebudu uplne cilovka, ale dostalo me to.
Za zavřenými dveřmi (2012)
Poutava story ponekud jine hospodyne. Helen Mirren je fantasticka, minimalne nominace na nejakou tu cenu by bejt mela.
Cosmopolis (2012)
Hm, no, asi takhle: Libilo se mi to. Ale o cem to bylo se me radsi neptejte..
Yuma (2012)
Slusne natoceny drama o tom, jak se rodej gangsteri. Akorat vsechny hlavni postavy sou vice ci mene svine. A konec mi moc nesed.
Co je to za film o lásce (2012)
Fajn shluk obrazku z Mexika podbarvenej prima hudbou a fabulacema o Eisensteinovi. Konec to ale lehce zabiji.
Zátah: Vykoupení (2011)
Vzit jenom akcni sceny a sestrihat to na hodinu, byla by to pecka. Ten pribeh a vnaseni nejakejch motivaci vsak ponekud drhne.
Vodnické zpívánky (2011)
Japonskej softporno muzikal s vodnikem. Tezkej ulet ale moc ftipny. Ke sledovani doporucen alkohol a jiné latky podobneho charakteru. (Pokud bych bral v ohledu atmosferu, kde vetsina salu prijde vyzbrojena alkoholem a sve nadseni se neboji dat najevo, pripocetl bych jeste jednu hvezdicku. Ale takovyhle projekce - kdo zvas to ma!)
Někde dnes večer (2011)
Zena. Muz. Telefon. Konverzace. Nuda. Az nekdy todle uvidite hrat jako divadelni hru, zkuste na to zajit, muze to bejt fajn. Ale jako film do kina me to moc neprislo.