Recenze (560)
Moje love story! (2015) (seriál)
Velmi milá romantická oddechová zábava, která dokáže být jak vtipná tak dojemná. Hlavní medvědí hrdina je neskutečný sympaťák, i jeho nejlepší kamarád Suna a roztomilá Yamato jsou fajn. Animace je pěkně barevná, soundtrack příjemný, opening s endingem sedí celkové atmosféře. Pro mě tento kousek zářivě svítí jako hvězda mezi mraky, neboť letošní jarní sezóna je jinak příšerně slabá a tohle je to jediné, na co se dá dívat. 8,5/10
Golden Boy (1995)
Jediné anime na světě, kde anglický dabing je lepší/vtipnější než japonský. Nepopírám, že u některých scén jsem se fakt nasmála (plavání, záchrana od Yakuzy, epický sváděcí polibek), ale bylo jich poměrně málo. A to je u komedie docela špatné. Jinak je tenhle epizodický kousek převážně úchylárna s naprosto šíleným hlavním hrdinou, který má oblibu nejen v oblizování toaletních mís. 5/10
Vampire Knight - Guilty (2008) (série)
První série all over again, akorát přibylo víc postav a jeden docela zásadní plot twist. Jinak naprosto to samé. Ani bych neřekla, že druhá řada je nějak výrazně horší nebo lepší. Animace i soundtrack pořád pěkné, opening opět průměr, ending skvělý. 6/10
サムライフラメンコ (2013) (seriál)
Tento seriál začíná docela nadějně, ale postupně se z toho stane taková neskutečná slátanina všeho možného i nemožného, že s každým dalším dílem roste především divákovo utrpení. Kick-Ass, mutanti, vynálezy, strážci vesmíru, mimozemšťani, lesbická dívčí hudební skupina, vyústění a vlastně celý vztah hlavního hrdiny a pana policisty... Člověk zírá, co přijde dál. Je to svým způsobem parodie, akorát ten vtip tam nějak chybí. Možná by bylo vhodnější tento kousek označit spíš za takový hold superhrdinskému žánru. Animace celkem pěkná, oba openingy i endingy fajn. 4/10
Král Šamanů (2001) (seriál)
Takový normální dobrodružný a místy celkem i vtipný shounen s dostatečně zajímavým příběhem a pestrými postavami. Jako tady snad všichni, i já jsem ho sledovala na Jetixu, i když mi chvilku trvalo než jsem mu přišla na chuť, protože na první pohled mi přišel jako strašná blbost. Ale pak jsem mu dala šanci a ejhle, vyklubal se z něj docela dost povedený kousek. Samozřejmě v originále je ještě o třídu lepší. Pěkná animace, český opening znám zpaměti, ty japonské jsou strašně uřvané a moc se mi nelíbí. 7,5/10
Tantei Opera Milky Holmes (2010) (seriál)
Pokud nemáte pedofilní sklony, není tento seriál pro vás. Přeslazeně roztomilé, nevtipné a bez příběhu, natož tak detektivování. Drop po 2. díle. 1/10
Kagami no gen'on (2004) (amatérský film)
Krátký, abstraktní, černobílý filmeček. Prakticky o ničem. 4/10
Elfen Lied: Tōriame nite - Regenschauer (2005)
Převážně zbytečný, oddechový dovětek k seriálu. Má smysl vidět jen kvůli jedné vážné scéně, která lehce dovysvětlí některé události. 5/10
Malá mořská víla (1991) (seriál)
Zpracování klasické pohádky do průměrného dětského seriálu, který jsem jako hodně malá měla docela ráda. 4/10
Tōi sekai (1999)
Kraťoučký, poetický, romantický filmeček s nádhernou hudbou a jen nahrubo načrtnutou, ale působivou animací. 5/10