Recenze (173)
Nahý oběd (1991)
Fajne to bolo no kniha musí byť v tomto prípade omnoho lepšia, kde logicky musia byť veci ktoré sa dejú vo filme povysvetľované, zvyšok sú čisto Cronenbergove nápady. Keďže dej sa nikam neponáhla bežný divák si v tom veľa nenájde, a v tom prípade maximálne upútajú typické režisérové príšery.
Hráčské doupě (1987)
Jednotlivé scény sú natočené velmi štýlovo, a celý film má skvelú atmosféru 80 rokov. Jedine záverečné vyústenie posobí ako z brakového románu.
Čínská čtvrť (1974)
Najlepšia noir detektivka všetkých čias
Barva peněz (1986)
Pekné nadviazanie na predchádzajúci diel (The Hustler 1961), takto má vyzerať pokračovanie filmu po 25 rokoch, dnešní filmoví režiséri by sa mohli učiť. Úplne nový príbeh, nový štýl, film zachádza do smerov ktoré neboli predtým ukázané a dáva divákovi na tento "šport" úplne nový pohľad. No napriek tomu zamrzí že podobne ako tohtoročný Trainspotting 2 je scenár k filmu úplne odlišný oproti príbehu knihy. Podľa všetkého niektoré veci ktoré fungujú na divákov sa odlišujú od toho čo funguje na čitateľov.
Tintin (1961)
Príbeh spracovaný zaujímavo, surealisticky, a hlavne dobrodružne. Človeku sa z toho až zatočí hlava. Spielbergov Tintin tiež fajn, no toto ide spracovaním dalej.
Kosmo (2016) (seriál)
Ďalší originálny seriál, ktorý prekvapivo vtipne naráža na ekonomickú a politickú situáciu Česka. A v podstate aj Slovenska.
Trpaslík (2017) (seriál)
Kolegovia Česi vytvorili celkom originálny a zábavný seriál.Chcem vidieť viac dielov.
Severus Snape and the Marauders (2015)
Zábavne spracované
Biliárový král (1961)
Paul Newman ktorý si ide v tomto príbehu tvrdohlavo za víťazstvom
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Blbosť