Recenze (139)
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Průměrné jedničce nesahá ani po prsty na nohách.
Kouzla králů (2008) (TV film)
Normální televizní pohádka, kterých je docela hodně. Ale docela se mi líbilo komediantské hudební vystoupení. :-) Dejdar je několikaset letá klasika oživení komedií i když už maličko stárne.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Super SCi-Fi,,, které bylo nádherně komorně pojaté a plné bezmoci i těch lidí, kteří si myslí, že jsou navrcholu. Ty klidné scény, které si má člověk vychutnat a John Clesee, který je až netradičně vážný, ač má stále svůj optmismus. To vše dodává na atmosféře tohoto filmu. Někomu se líbí a někomu ne.
Panelák (2008) (seriál)
Líbí se mi znělka, ale jinak je to československý seriálový průměr.
Videostop (1985) (pořad)
Neuvěřitelná klasika, kdy na prázdninách u babičky jsem si nikdy nenechal ujít ani jediný díl
Noc s Andělem (1999) (pořad)
Tak večerní hudební talk show na ČT2, to musí být jen pro fajnšmejkry :-D
Víkend (2005) (pořad)
Jeden z lepších pořadů v televizi. Když je tam zajímavé téma, tak se nějak nedokážu odtrhnout a většinou reportáž tudíž i rychle skončí. Celý pořad má jakousi zajímavou atmosféru, spíše zábavnou formou, ale u vážných reportáží si dokáže udržet důstojnost.
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Z počátku velký fenomén, kdy jsme všichni hltali každý díl a výsledky, ale při průchodu dalšími sériemi už se dalo dívat jen na Hvězdnou pěchotu.
Zmatená duše (2007)
Pěkný film na odpoledne u kterého se zase člověk zamyslí, ale nic velkého ve filmu neosloví, což mě maličko mrzelo.
Inland Empire (2006)
Horor! Příznávám se, že jsem tento film nedokázal sledovat celý najednou. Vždy to bylo tak 10 minut tohohle a pak nějaký jiný veselejší film. Pro mě naprostá vymývačka mozku, která byla místy i nekoukatelná, ale mám ji za sebou. Miluju Mulholand drive, ale tady je pro mě koukatelných tak pět 5minut uprostřed filmu. Jo a Laura Dern místy vypadá fakt hrozně. xD Všechny rychlejší scény jsou v traileru.