Recenze (155)
Black Rock (2012)
Jako film není nic moc. Je plný nelogických pičovin. A na to jak je to krátký tak dokáže překvapivě i nudit. Především nezvládnutý začátek který se neuvěřitelně vleče.
Chceš pěstí? (2013)
Výborně zahrané to je. Je v tom výborná kamera. A perfektní hudební doprovod. Ale film zklame trošku ve scénáři, nicméně je to pořád výborné. A má to roztomilý český název.
Štvanec (2013)
Docela nuda protože se tam nic moc neděje. Zápletka taky není zrovna originální. A je to nudné i přes krátkou stopáž. Herecké výkony jsou taky na bodu mrazu.
Láska a čest (2013)
Ne až taková sračka jak to na první pohled vypadá. Sice je to hodně klišé a předvídatelné ale docela to zabaví.
Polibek prokleté duše (2012)
Určitě je to lepší než stmívání více softpornových prvků ale i hororových. Ale celkově to funguje.
Velká svatba (2013)
Relativně je to docela dost vtipné trochu svéráznějším humorem. Ovšem film zabijí, že to občas nedává vůbec smysl a poměrně slabé vyprávění příběhu. Nicméně zachraňuje to výborné herecké obsazení.
Bahno z Mississippi (2012)
Hodně zajímavý film. Nepamatuji si kdy by mi naposled byli sympatičtí dětští herci.
Scary Movie 5 (2013)
Opravdu blbost a ze začátku hodně trapná pak se to mírně zlepší. Občas se i zasmějete.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Po emocionální stránce neuvěřitelně silný film.
Pí a jeho život (2012)
Neuvěřitelně pěkný film.