Oblíbené filmy (9)
Láska nebeská (2003)
Joru no Shanghai (2007)
Příjemný, poklidný film se vtipem, lehce melancholický. Krásná hudba.
Průvodce (2008)
Melancholický film s nádhernou hudbou, vážným tématem, ale zároveň i s humorem. Jeden z těch pro zamyšlení.
The Search for John Gissing (2001)
Myslím, že vcelku povedená komedie. Sice např. závěr slabší, ale jinak jsem se u filmu takhle už dlouho nepobavila a nesmála. Alan Rickman jako záškodník, kterému se jeho falešná hra na čas začne vracet, dokud se s protivníkem nespojí. Jejich "boje" stojí za podívanou. :)
Dogma (1999)
Nejspokojenější jsem s filmem, díky kterému mám nad čím přemýšlet. Tento film je jeden z nich, i když je velkou nadsázkou a snad nikdo ho nemůže brát vážně. Inteligentním způsobem převrací Bibli a bere dogmata z jiného pohledu, jak by v podstatě taky mohly být...jak napsal Cival - nadprůměrná komedie, na kterou se moc ráda podívám znovu a to se mi téměř nestává :)
Snídaně pro psy (2007)
Vrtěti ženou (2011)
Přiznávám, že 5 * je trochu nadhodnoceno, ale za odlehčený večer s vážnými tématy klidně ;)
Kokuhaku (2010)
Jsem moc ráda, že jsem narazila na tenhle film. Konečně po dlouhé době mě nějaký film dokázal uspokojit. Zaměstnal hlavu přemýšlením a byl i požitkem pro oko. Krásný soundtrack, nádherné vizuální zpracování, postupné odkrývání pravých skutečností z pohledů jednotlivých aktérů...není na 100%, ale přesto pro mě úžasný.