Recenze (873)
Servant - Dřevo (2019) (epizoda)
Night Shyamalan to odstartoval, a jede se dál.
Servant - Znovuzrození (2019) (epizoda)
Víme kdo dělal režii k tomuhle pilotu. A bylo to dobré. Musím dám 5* za nápad, a konec.
Šestý smysl (1999)
Musím vytáhnout na plný počet.
Vidím tě (2019)
Hodně silný Thriller pro mě. Atmosféra výborná. A ta MASKA 😉😌
Hombre (1967)
Musím vytáhnout hodnocení. Můj oblíbený starý Western.
After: Polibek (2019)
Konec byl dobrý. (SILNÝ)
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Nejslabší díl. Dobrá scéna s ganstery.
Krokodýl Dundee (1986)
Nejlepší z dílů.
Rambo: Poslední krev (2019)
Hodně drsný, a hnusný.
Koule (1998)
...super film.