Poslední recenze (22)
Mulholland Drive (2001)
Brutální ''vymejvačka'', kde podle mého je zbytečné pochopit příběh, jak jde postupně a proč se stalo tohle a támhleto. Důležité je, se z toho labyrintu snažit vymáčknout ty myšlenky, které tam David Lynch úžasně schoval, abyste někde v tom našli kousek sebe (kdo nenajde nechápe) a nechali se unášet dokonalostí snímku. Surrealistické dílko jak má být..... Poprvé jsem netušil do čeho jdu a byl jsem i dokonce zklamaný sám sebou, že jsem tak blbej a vůbec jsem nic nepochopil, po druhém zhlédnutí jsem ''prozřel''.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
EGO vs. DUŠE...., Platíme za to, za co jsme už jednou zaplatili....., děti vychovávané strachem...., na všechno papíry...., předsudky, komplexy...... Myšlenky Ruize, skvěle přetvořené do občas humorného dvouhodinového představení v čele s bezchybným Duškem. Je to maximálně pokrokové uvědomení a každý by to měl vidět, popřípadě číst a rozhodně po zhlédnutí si nic nevyčítat nebo přemýšlet, že právě vy jste ten kdo to změní. Myslím, že se k tomu dostane lidstvo samo postupem času (jak ke konci podle mě řekl). Bez většího přemýšlet za plný počet....
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Prostě nevídané, Vince je naprostý génius a ještě jsem nezažil,aby si spin-off udržel kvalitu jako původní seriál.Atmosféra je naprosto strhující, okamžitě vtáhne do děje a hned se tešíte na další díl. Saula jsem neměl moc rád, ale tady ukazuje, že to bude velmi důležitá postava v dění podsvětí v Alberquerqe, a že je to docela férovej frajer. Po třech dílech 94%..