Poslední recenze (153)
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizoda)
Dávám tři hvězdičky, protože mi začíná vadit nepropojenost jednotlivých epizod. Což by samo o sobě nevadilo, kdyby byly dobře zvládnuté. Ale už po několikáté je to to samé dokola. Děj se docela slušně odvíjí, a pak přijde uspěchané finále. Aspoň mě se to tak jeví. Padouch je vyřízený během minuty a hotovo dvacet. A všude je náhle klid. Příkladem toho budiž konec téhle epizody, kde Ellie zabije padoucha, pak přijde Joel a mají čas se obejmout, poplakat si... Kam se v tu chvíli ztratili všichni ostatní z té osady? Člověk by čekal, že aspoň bude ústřední dvojice víc opatrná nebo tak... Navíc tato linie s kanibaly mohla být zajímavá, a mohla být delší, na víc epizod.
Ztraceni ve vesmíru - Neznámo (2019) (epizoda)
Strašně mě iritovala ta hláška "It's math." Takže situace, kterou celou zachránil robot "svářeč", jinak by se loď rozpadla, byla dílem přesných kalkulací a ne jenom štěstí.. of course. A i chování postav celkově bylo prostě podivné.
Avatar: The Way of Water (2022)
První Avatar se mi celkem líbil, ale tenhle díl mě opravdu nenadchl. Druhý díl se totiž bohužel řadí mezi filmy z poslední doby, které se točí akorát na efekt. Protože vizuálně to bylo krásné (za to také dávám dvě hvězdy), ale děj je jinak poměrně o ničem - respektive je to velmi podobné svou dějovou kostrou prvnímu filmu. A stopáž 192 minut v tomto ohledu opravdu nepomáhá. Dokoukal jsem to jen se sebezapřením. Víc k tomu bohužel nemám co dodat.
Poslední deníček (1)
Nejlepší OST - Part 1
Měly by to sice být filmové soundtracky, ale já si prostě nemůžu pomoci... první musí být tenhle, ačkoliv je ze hry ..
Michael McCann - Icarus - Deus Ex: Human Revolution OST