Recenze (101)
Výměna manželek (2005) (pořad)
Ze začátku možná trochu zajímavá reality-show, ale na telenovelu, kterou z toho udělali se vážně nedá koukat. To se Nova zase jednou předvedla.
VyVolení (2005) (pořad)
Další trapná reality show, která si vzala za cíl udělat z lidí naprosté idioty, ale co by člověk neudělal pro peníze že?
Big Brother (2005) (pořad)
Těch pár trapnejch dílů, co jsem omylem viděl v televizi, mi stačilo do konce života. Peníze jsou sice pěkná věc, ale udělat ze sebe idiota před celým národem je asi jen pro otrlé nebo šílené povahy.
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
Peklo nedělního odpoledne, když jsem uslyšel znělku tohoto "pořadu". V nejlepším se má přestat, to bohužel asi Přemet Prkenná Podlaha neví. Ještě, že je ovladač vždycky blízko po ruce.
Džentlmenský duel (2006)
Vtipně podaná novodobá pohádka, kde mi stejně nejzábavnější přišly dvě žabky na začátku. Hlavní je, že si taky komorník přišel na své.
Replay (2009)
Příjemná prohlídka zničeného světa po boku malého objevitele. Nějaká hlavní myšlenka sice chybí, ale pěkná grafika upoutá i tak.
Harvie Krumpet (2003)
Úžasný animák, který mě nalákal na celovečerní film Adama Eliota - Mary a Max.
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Výborná komedie ať si říká kdo chce co chce. Některý Carryho momenty jsou nezapomenutelný.
Kolo (2003)
Celkem nicneříkající animák se dvěma kameny, kteří sledují vznik a zánik lidstva. Ani animace mě moc nezaujala.
Troopers (2011) (seriál)
Výborná parodie na Star Wars. Sem tam nezáživné díly, ale ty který se povedou opravdu stojí za to.