Recenze (19)
Dobrou noc a hodně štěstí (2005)
Až mrazí, jak je to současné...
9 Souls (2003)
Sympatická parta vrahounů...
Ripley (2024) (seriál)
Čtyři body. Ale jen za úchvatnou kameru...
Holub (2018)
Připomnělo mi to výtečný film Kes.
Třináct dní (2000)
Přál bych si, aby ten film viděla Černochová...
Ted Lasso - Série 3 (2023) (série)
Lasso v růžové zahradě...
Kafarnaum (2018)
Škoda toho hepyjendu...
Promlčeno (2022)
Spíš rozhlasová hra...
Stále spolu (2014)
Špatný dokument o sebestředném nezodpovědném hlupákovi...
Zkouška umění (2022)
Jediná normální osoba byla paní vrátná.