Recenze (56)
Wrecked (2010)
Je to strašně, strašně zdlouhavé... Během nějakých padesáti minut se děj v podstatě neposune ani o kousek dál. Brodyho výkon dobrý, ale to je tak jediné plus, 127 hodin nebo Buried jsou celkově o třídu lepší.
Zdrojový kód (2011)
Film na koukání parádní, člověk se ani chvilku nenudí, herecké obsazení sympatické... Jenže to, co se v něm děje, popírá a vyrací to, co se v něm říká, což vše tak trochu sráží. A konec to taky chtělo nějaký méně tuctový. Přes tyto dvě výtky velmi povedený kousek na hranici 3* a 4*.
Box (2009)
První polovina super, ale jakmile se začne odkrývat pozadí toho všeho, tak to film strašně sráží dolů, protože je to celé zbytečně překombinované až nesmyslné. Škoda.
Hráči (1998)
Ač pokeru neholduji, tak tenhle film patří do zlaté sbírky. I proto, že v něm o poker v podstatě až tak nejde. Skvělí Damon a Norton, k tomu KGB, není co vytknout.
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Srovnání s českou verzí se přímo nabízí, podle mě za ní ta slovenská výrazně zaostává, a to kvůli postavě šéfkuchaře. Na rozdíl od Pohlreicha není Žídek vtipný, má nulové charisma a celý pořád kvůli tomu tak trochu připomíná leklou rybu, i když v jádru je to dobrý formát. K tomu to jeho z českých úst strašně směšně znející "hej" za každou třetí větou... Takhle ne.
xXx (2002)
Mám celkem rád nenáročné akční filmy, takže jsem si i od xXx sliboval zábavnou podívanou, nicméně se z toho vyklubala taková příšerná slátanina, že jsem to asi po hodině musel vypnout, což dělám u filmů málokdy. Jedna hvězda za Prahu.