Recenze (1 332)
Missing 411: The U.F.O. Connection (2022)
Třetí dokument ze série 411 sklouzává k alien rape rave shit narativu a není to dobře.
Městečko Three Pines (2022) (seriál)
4-
Volný pád (1993)
Ouč. To je strašná bezmyšlenkovitě dementní píčovina
Chata na prodej (2018)
Hůř podané repliky jsem teda dlouho neviděl. Shame on you.
Na nože: Glass Onion (2022)
Docela nuda
Training Day (2001)
Uf. Nejlepší na tom filmu je, že se tam snad milionkrát ozve "negře" a nikomu to nepřijde divný. 90's jak hovado, ale jinak je to docela o ničem.
Šílená noc (2022)
Ideální vánoční pohádka pro ne úplně malé děti.
Nevina (2021) (seriál)
Akorát jsou ty Španělé hrozný držky.
Drž se blízko (2021) (seriál)
Nakonec lepší, než jsem čekal. Hlavní typka nic moc herecky, ale ostatní postavy to táhnou.
Zmrzlá planeta - Série 2 (2022) (série)
Insane. Filmařská pohádka. Příběhy zvířátek jsou někdy trochu nudnější, ale pak je tam zase mega lavina, nebo papoušek co v horách hoduje na mrtvole. Top.