Poslední recenze (37)
Wednesday (2022) (seriál)
Velké zklamání. Seriál dodržuje parametry pro debily, vše je vysvětleno, postavy vše analyzují a jsou analyzovány, všechno je řečeno. Divákova představivost není vůbec nucena pracovat. Tenhle psychoterapeutický způsob všech moderních krávovin je iritující. Nuda a propadák. Tohle se Burtonovi nepovedlo. Seriál nemá nic z původního Burtonova vesmíru. Postava Wednesday není ani tragická, ani správně záškodnická a není ani natolik výjimečně divná, abych s ní souznila. Nebaví mě ani její okolí. Všichni jsou prvoplánovi, předvídatelni a podléhají standardizovaným klišé. Nakonec i Wednesday sympatizuje se členy většinové společnosti a není zas takový bizar, aby nemohla mít kámoše mezi dobromyslnými dětmi. Opravdový fanoušek Tima Burtona tuhle netflixovou, konzumní slátaninu nepodpoří. Ne, ne, ne, ne a ještě jednou ne.
Vládce Paříže (2018)
Nevěrohodné, nelogické, pouze násilné, nechutné, pornografické, ale nic víc. Bez funkce, bez hloubky, bez poselství. Prázdné, otravné, protivné. Pseudohistorický paskvil.
Skleněný pokoj (2019)
Toto se opravdu nepovedlo. Duchaprázdná slátanina, jejíž děj je vystavěn na oplzlých scénách, které by rády evokovaly artový dojem. Příběh o dvou bisexuálních lesbách neosloví, neohromí, nepřekvapí. Celým filmem diváka provází mrtvolné výrazy nehezkých, nevýrazných a nezajímavých hereček, prázdné dialogy a prostor bez duše, který vlastně nemá ani žádný význam. Kdyby se Skleněný pokoj odehrával ve sklepě a bez světla, vůbec nic by se nestalo. Jedna hvězdička za onyx z pohoří Atlasu.