Oblíbené seriály (7)
Černobyl (2019)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Mladý papež (2016)
Čistá krása! Takto poetický a prepracovaný seriál som doteraz ešte nevidel. Musím si ho pozrieť celý ešte raz od začiatku a spracovať všetky scenáristické a vizuálne nuansy, ktoré doň Sorrentino so svojím produkčným týmom zapracoval, aby som sa k nemu mohol vyjadriť podrobnejšie. Jednoznačne však môžem povedať, že toto dielko patrí medzi to najlepšie zo seriálovej tvorby vôbec. A to som agnostik. :)
Po životě (2019)
Co děláme v temnotách (2019)
Love, Death & Robots (2019)
Černé zrcadlo (2011)
Do detailov prepracovana zalezitost, ktora ma len utvrdzuje v tom, ze britska serialova produkcia je v poslednych rokoch vydatna a znamenita.. Napadite epizody serialu spracuvaju velmi aktualne temy okolo vplyvu medii na sucastneho cloveka takym sposobom, ze vami budu rezonovat este niekolko dni po zhliadnuti. Nemozem inak, len doporucit a naladovat tomu plny pocet!