Recenze (353)
Anděl Páně (2005)
Osobně mě překvapuje celkem vysoké hodnocení, které se téhle pohádce všude dostává. Nevím, možná jen nezahrála na žádnou z mých strun, anebo jsem hodně ovlivněný pohádkami, které jsem viděl v mládí, ale celkově mě přišla hodně nezáživná a studená o něco víc než je srdce Ledové královny. Nebudu hodnotit televizní kabátek, ten je pochopitelný, ale scény, kdy herci hrají do prázdna jsou do očí bijící, zvláště, když se u jejich dialogů nechá ve střižně "es" pauza po akci. Jediným kladem je Oldřich Navrátil a Jiří Dvořák, který svým přirozeným ztvárněním čerta přehrál tentokráte i Ondřeje Trojana. A jako dítě bych se nebavil asi vůbec vzhledem k "dospělosti" humoru celého snímku....
Stepfordské paničky (2004)
Čekal jsem, že to bude o hodně horší, ale nakonec mě příjemně překvapilo až pohádkové pojetí celé věci a celkem zajímavě se rozvíjející příběh městečka Stepfordu, který bohužel dostal v posledních minutách pořádně na frak. Škoda. Přesto jsem se u filmu celkem dobře bavil. Nebýt těch posledních patnácti minut...
Čtyři bratři (2005)
Nádherná, syrová a drsná podívaná se skvělým Markem Wahlbergem... Tak tohle se Singeltonovi povedlo na jedničku, i když jsem od něj žádný velký zázrak nečekal. Motiv pomsty a pekelně naštvaný mstitelé holt fungují a zřejmě budou fungovat pořád... A Wahlbergův příchod na jezero k poslední rvačce? Parádní záležitost! Přesně jako by se učil od Drsnýho Harryho Callahana :-)
Šílený rande (2003)
Ale jo, kvůli scénce Michaela Madsena a jeho "zbraně" se na to stojí za to podívat...
Dům tisíce mrtvol (2003)
tak přesně něco takovýhleho jsem od Roba čekal :-)
Vlčí bouda (1986)
Vynikající český film, který ani po letech neztratil nic ze své atmosféry a nadčasovosti. Škoda jen, že ho není tolik vidět...
Návrat draka (2004)
Hodně smutný film plný nevtipných vtipností a akcí zakončených například zvracením. A když se to tak vezme všechno dohromady, i to cameo mistra jackieho je tak trochu smutné...
Tequila Sunrise (1988)
Vynikající a klasické osmdesátky.
Had a duha: Smrtící voodoo (1988)
Jeden z nejlepších filmů Wese Cravena.
Letec (2004)
Tak tenhle film je bohužel slušným Martinovým pádem. Prázdná tříhodinová podívaná, ze které si neodnesete naprosto nic... Jen chuť na cigaretu. A to je docela málo......