Recenze (353)
Láska In Memoriam (2007) (TV film)
Sestříhat to na 45 minut, tak bych se i dost bavil. Snad...
Funny Games USA (2007)
Hodně nudný hry... Dva tydýti v bílejch hadrech bohužel nejsou ani zábavní, ani drsní a jejich počínání člověka hodně brzo začne nudit. Místo psychologickýho anebo alespoň opravdu drsnýho týrání bezbraný rodinky je tu jen kupa opakujících se žvástů, několik silných nelogičností (no, ty by člověk ještě odpustil) a hromada záběrů o ničem. Ani tý rodince nešlo moc držet palce... Šíleně promarněnej vynikající námět.
Jezero smrti (2008)
Celkem slušná podívaná. Škoda jen neustálých a nedokončených skoropřeměn hlavní hrdinky a jasného konce.
Kauza CIA (2006)
Na Roberta de Nira hodně slabá záležitost...
Život pod vodou (2004)
Hrozná blbost.
Noc v muzeu (2006)
Mě to bavilo a musím se přiznat, že se těším na dvojku :-).
Bratz: Kouzelná křídla (2006)
Nechtěl bych být dneska malou holčičkou...
Barbie - Deníček (2006)
Celovečerní reklama od Mattela.
Dlouhý souboj (1967)
Klasický dobrodružný film své doby. Nic víc, nic míň.
Psanec Barbarosa (1982)
Vynikající Willie Nelson v roli drsného Barbarosy. Původně jsem myslel, že to bude jeden z těch slabších westernů, ale po shlédnutí musím přiznat, že je to hodně vydařený film, který se nebojí syrového zabíjení, ani bodání prostitutek a má všechno, co správný western potřebuje. A konec přesně takový, jaký má být :-). "Já nepotřebuju zlato, mě stačí pásovci."