Recenze (81)
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Myslím, že žádné takové veledílo Rusové nenatočili a asi už ani nenatočí:)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Příjemná rodinná komedie, která nikoho neurazí. Přece jen se ale mohli pokusit o něco víc, než jen hodinu a půl trvající "koncert" Tomáše Holého...Jde mu to, ale celý film neutáhne.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Nebudu to popírat - svýho času jsem to sledoval jako každý druhý.. Ale taky mi to moc dlouho nevydrželo, a když t před několika lety opakovali, trochu jsem se zastyděl..Ale ty tři hvězdičky si to zaslouží..
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Aspoň díky tomuhle seriálu vím, co vážně nechci..Nechci vyrůstat v rodině protestantského pastora..
Den nezávislosti (1996)
Tak moc řadový film, až mi leze krkem. Navíc výkony hereckých "es" Goldbluma a Smithe tomu nasazují korunu.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Uf, vždycky když jsem to viděl, byl jsem moc šťastný že nežiju v Americe..Respektive v hlavě amerických scénáristů.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Nemůžu si pomoct, ta bolševická pachuť mi ten film znechutila opravdu definitivně. Už chápu, proč Voskovec ve svých dopisech píše, že se stydí za t, co Werich dělá v Čechách..
Casablanca (1942)
No ne že by se mi zdálo, že je to nějaký špatný, ale trošku u mě zafungoval syndrom nesplněných očekávání. Příběh to má pěkný, ten závěr se mi líbil moc, ale pořád si myslím, že takových filmů by se našlo dost.
Zelené barety (1968)
Těžko oponovat všem tady, že je to propaganda, což je Četa, Olověná vesta a spol. taky. A alespoň to je válečnej film s propagandou a ne propaganda bez válečného filmu. Což oceňuji a díky tomu se na to občas rád kouknu.
Olověná vesta (1987)
Stačí natočit protiválečný film a hned je z toho umění. Ach jo..