Poslední recenze (36)
Krotitel brouků (2008)
Naproste sklamani. Slyset v dokumentu stokrat dokola jak je skvely animator, a pri tom se nedozvedet vubec nic o animaci, me uz opravdu nebavilo. Dokonale byli jen ukazky tvorby a ten pruvodce "brouk", teda nic moc. Na to ze se jednalo o starou klasickou animaci a on byl vytvoren na pc LOL... Tenhle film byl muj favorit a nakonec me sklamal ze vsech filmu v kv nejvic, proto tak nizke hodnoceni
Běž! (2001)
no ta hudba byla dost prehnana... slo to udelat trochu strizliveji. Jinak ale pekny film.
Zhi zun wu shang (1989)
Asi az moc dlouhy, jinak velice dobry film o 2 karetnich podvodnicci co jsou jako bratri a jeden pro druheho by obetoval i vlastni zivot. Byt film kratsi mozna bych i dal 5, ale zejmena ke konci casino raiders ztraci tempo a zacina se neprijemne tahnout.