Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Pro mě jednoznačně nejlepší seriál, který mi nezevšední ani po několikátém shlédnutí. S hlavními hrdiny jsem prožívala jejich osudy celých deset výborných sérií a některé ze scén znám opravdu nazpaměť. Opravdu klobouk dolů...
Dexter (2006)
Tento seriál mě dostal dokonalou propracovaností příběhu. Asi nikdy jsem u seriálu nehltala děj s takovým napětím a zvědavostí jako tomu bylo u Dextera. A Dexterovy vnitřní monology dodávají příběhu tajemnou atmosféru.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
První série byly perfektní, vtipné a originální. Bohužel se s postupujícími díly kvalita snižovala a dnes se už dívám hlavě ze setrvačnosti. Ale ne proto, že chci znát matku, ale proto, že jsem si oblíbila jiné dvě postavy, kterým fandím a chci vidět, jak to s nimi dopadne :)
Sex ve městě (1998)
Seriál, který mohou pochopit a ocenit asi jenom ženy :)
Gilmorova děvčata (2000)
Tento seriál jsem viděla několikrát, ale ty úžasné dialogy mě nikdy nepřestaly překvapovat. Opravdu obdivuji scénáristy, protože udělali z Gilmorových děvčat jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděla :)
Krok za krokem (1991)
Četnické humoresky (2001)
Pro mě téměř geniální seriál, u kterého jsem strávila hodně času. Perfektní humor se zde mísil se situacemi, kdy šel mráz po zádech. Úroveň si Četnické humoresky udržely i v posledních dílech, vyhrocená situace kolem Mnichovské dohody byla, dle mého, zobrazena kvalitně a uvěřitelně. Vyzdvihnout musím výkony Tomáše Töpfera a Ivana Trojana. Jeden ze seriálů, ke kterému se budu ráda vracet.
Newsroom (2012)
Jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděla. Šla jsem do tohoto seriálu s velkým očekáváním, výsledek mé očekávání o mnoho překonal. Téma, kterému se Newsroom věnuje je mi velmi blízké, a i proto oceňuji, jak precizně bylo zpracované. Myslím, že spousta "novinářů" by se měla v tomto seriálu inspirovat.