Poslední recenze (6)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Jakýmsi zvláštním způsobem si mne tenhle film získal, absolutně jsem mu podlehla.. Vzbuzuje v člověku vzpomínky na chvíle, kdy se cítil naprosto jedinečný a jakoby vše, co momentálně trvá, mělo trvat navěky. Soundtrack je perfektní..
The Divide (2011)
Zlo, zlo, zlo.. Dechberoucí, depresivní, realistické. Jsem zhnusena, ale nezbývá než uznat, že tenhle snímek je skvělý, působivý a... vlastně taková sonda do našich odporných já, které můžou a nemusí vylézt na povrch, když je zle...
Podobizna (1947)
Příběh o touze po penězích a slávě a o tom, jak může závist zničit lidskost a lásku. Velkou výtkou je předvídatelnost, klasická variace na faustovské téma, tentokráte s otevřeným koncem, a taky mi moc nesedlo množství černé v tomto černobílém snímku, ačkoliv musím uznat, že to přidalo na tísnivé atmosféře. Také na to, že film byl o umění tam zas tolik obrazů neukázali, z osudné podobizny se rýsují jen ty oči... Ale jinak je to film dobrý.