Poslední recenze (14)
Uteč (2017)
Totální blbost, u filmu jsem se spíš smála, vážně vyhozené peníze...ale asi se to dalo čekat v sálu kina asi tak 10 lidí a šlo vidět, že nudou jsme hryzali všichni.
Padesát odstínů šedi (2015)
Čekala jsem obrovkou katastrofu, ale jsem mile překvapena. Hlavně Dakota mě překvapila, čekala jsem nějaký nevyrovnaný výstup od ní, ale super a Jamie... co dodat. Vše co bylo v knize logicky nemůže být ve filmu, to by ten film pak neměl 2 hodiny a vůbec nikdy se nedá srovnávat kniha a film. Akorát tam bylo pár věcí, které lidem, kteří nečetli knihu asi nedojdou, takže to mohli trošku víc rozvést. K naprosté dokonalosti tomu něco scházelo samozřejmě, ale já jsem byla spokojená.
Sia - Elastic Heart (2015) (hudební videoklip)
Úžasné, snad lepší než Chandelier... pokud tam někdo vidí pedofilii a já nevím, co všechno, tak mi je ho spíš líto. Maddie úžasná jako vždy a Shia mě překvapil, zajímavé, svou roli "zahrál" suprově. No a soundrack - Sia je prostě nejlepší. :)