Poslední recenze (11)
Černobyl (2019) (seriál)
Prostě MASTERPIECE.
Kingdom - Cactus (2017) (epizoda)
Celý díl se nesl takovým pohodovým tempem aby ve finále ....... :oO
Dunkerk (2017)
Těžko hodnotit. Jediný film ,který bych tomu přirovnal je poslední Mad Max a to je film ,který se nemusel držet události a reálných věcí jako zde Nolan. A teď vyvstává otázka. Jak hodnotit? Je tu film v takové kategorii kdy se nám snaží nasimulovat danou situaci jak to nejspíš probíhalo ze třech různých pohledů aniž by do toho zasahoval uměle vytvoření nějakého příběhu když v reálu na té pláži koho by z vás zajímalo kdo je ten vedle vás atd.. ? A už vůbec vzít v potaz válečný film o záchrané operaci kde nikdo hrdině nedošel do Orliho hnízda jako happyend. Všechno tohle přiklání dle mého názoru filmu hodnocení nahoru , protože ať se zamyslím jakkoliv nikdo mi ještě nenabízí takový typ filmu zároveň s takovým tématem zfilmovaný stylem jakoby reálného dokumentu kdy vy jste pomyslná kouzelná bytost ,která může nahlédnout do minulosti. A ten fakt že v noci jsem se budil za těžké palby (vrzání dveří) a zkrátka když se vám ještě o filmu zdá sen po promítání tak mi nezbývá než smeknout a říct že v podstatě natočit film tak jinak na takové téma a takovou situaci je jak přeplavat kanál La Manche se zátěžovou vestou a doplavat v první desítce. Ano nebyl nejlepší ale ti co věděli jakou zátěž dotyčný měl a jaký výkon dokázal. Tak ikdyž nevyhrál , v srdcích ostatní bude na té pomyslné první příčce. Tak jako u mě.