Recenze (762)
Ti, co vraždí - Stín minulosti (2011)
Šťavnatá krimi, troška vzťahová, s prekvapením na záver.
Vesmír mezi námi (2017)
Keď 20 ročný hrá 16-toráka.
Všechno nejhorší (2017)
Až príliš veľa nelogiky a detinského chovania.
Konvoj (1978)
Teenegerské oči sú iné oči...z nostalgie dávam 3.
Cemetery Junction (2010)
Pár krát som sa aj zasmial...ale nič výnimočné sa nedeje.
Magická dívka (2014)
Čo môže mať za následok depresívny zážitok z detstva? Ako sa niekto vysporiada so svojou minulosťou, ktorá ho prenasleduje celý život? Zvedaví? Pozrite si film...
Vzpomeň si (2015)
Čakajte nečakané. Hmmm, alzheimer je pán.
Muž jménem Ove (2015)
Oveho nemá nikto rád,ale budete ho milovať...
Světlo mezi oceány (2016)
Ten vietor a hučanie mora bolo neustále, alebo takmer neustále v zvukovej stope a to mi nerobilo dobre. Inak dej celkom zaujímavý, hoc by bolo treba niečo dovysvetliť, ale divák rozmýšľaj....
Sekretářka (2002)
50 odtieňov šedej? Predbehli dobu...