Recenze (178)
Sbohem, Země (2024) (seriál)
To co jsem od toho očekávala se bohužel nedostavilo. Kdyby se to stáhlo do jednoho filmu, tak už by to bylo koukatelné.Ten závěr mi doslova rozebral mé nervy. Samé řeči a asteroid nikde.
CHUD II. (1989)
Teda to bylo... zoufalé.
Left Behind: Rise of the Antichrist (2023)
Tahle zběsilost není pro kina - škoda peněz. První díl (Napospas osudu - Left Behind) o proti tomuhle byl přijatelnější
Hon na žraloka (2015)
Tohle nebyl žraločí masakr ale spíš rodinné drama. Když vynechám žraloka tak to bylo ucházející.
V pařátech smrti (2011) (TV film)
Zapadlá příroda s čerstvě uříznutým stromem v množném čísle. Tam kde chcípnul smradlavý pes a špinavý venkované. V pozadí obdělávaná pole s obydlím - doplněné létajícím ptáčkem (který stál jednu korunu) o kterém nikdo neví... Už od první chvíle jsem doufala že ti parchanti z města chcípnou co nejdříve!!
Obludárium (2009) (TV film)
Jedna hvězda za potvůrku zubatou. Jinak běs děs 😱 ....
20.0 Megaquake (2022)
Koukla jsem na Dupe.cz . První díl -Super Volcano 2022.. Druhý díl - Megaquake 2022.. Třetí díl- Ice Storm 2023.. Slušná katastrofa jen co je pravda. Jestli natočí i čtvrtý díl.....🥶
Ice Storm (2023) (TV film)
Koukla jsem na Dupe.cz . První díl -Super Volcano 2022.. Druhý díl - Megaquake 2022.. Třetí díl- Ice Storm 2023.. Slušná katastrofa jen co je pravda. Jestli natočí i čtvrtý díl.....🥶
Super Volcano (2022) (TV film)
Koukla jsem na Dupe.cz . První díl -Super Volcano 2022.. Druhý díl - Megaquake 2022.. Třetí díl- Ice Storm 2023.. Slušná katastrofa jen co je pravda. Jestli natočí i čtvrtý díl.....🥶
Agresivní virus (2014) (seriál)
Tuhle parádní jízdu se strigoi jsem si moc užila.